Torsdag 18/11 - 2010

HAHA! Setat o kollat igenom mina gamla lunarstormsdagboksinlägg, de är alltid lika humor!
De här inlägget började jag skratta som en tok åt, minns att ja hängde i buskarna,
men sofia - VARFÖR i helskotta gjorde jag det??! (Längst ner i inlägget)




2006-05-17 12:33

Så har du mage att inte ens ringa och be om ursäkt, du kan ju gå runt och tro i din livliga fantasi att jag tänker bli bjuden på middag hos dig.. fortsätt dröm! Trodde du var sådan som höll vad du lovade, men tydligen inte.. Och såna killar har jag fått nog av, så nu skiter jag i dej.. Tar ingen skit av någon längre..

Jag vaknade precis...Jag är sjuk fortfarande.. Men måste till jobbet, de är nåt kassamöte, så jag slipper iaf sitta och vara trevlig.. de e skönt...

Röksugen som en gnu är jag också, förstår inte varför jag inte rökte innan jag satte mig vid datorn..

Sofia... hoppas det går bra idag! Vill inte att du blir mördad lr våldtagen lr nånting. För då jävlar ska personen få känna på smärta... Hoppas du kommer hem med massa fina nya saker :D



Still waiting... but nothing ever happends.. I didn´t thougth all you was a lie...



Nu ska jag smoka. Och inte göra som i går och skämma ut mig hahah..

Sofia sitter på trottaren och försöker berätta nånting jag inte vill lyssna på så jag ställer mig med huvet i ett par buskar och sofia undrar.. "Jenny va gör du??" - "Ser du inte att jag försöker gömma mig, så egentligen syns jag inte" Sofia börjar as garva och säger sen " Du ser ut som en struts hahaha, du vet att de är folk här va?" Jag rycker upp huvet ur busken och där står en äldre man jag aldrig sett och stirrar på mig och skrattar.. Fy fan va vi garvade jag o sofia... sen kom vi inte ens ihåg varför jag skulle gömma mig där jhahaha...

Kärlek till er, ni vet vilka ni är..


----------------------------------------------------------------

Hahaha, ja fyfan va märkliga saker man gjort i sina dagar, undra om man skulle ta sig i kragen och försöka kopiera alla dom där fantastiskt roliga dagboksinläggen? Någon gång i mitt liv när jag har tid,,
Jag har ju iallafall varit duktig och skaffat "nya lunarstorm" och fört över alla inlägg dit, (eftersom riktiga lunar lagt ner).

Jag som skulle tok plugga och dessutom städa idag!
Nu har klockan sprungit ifrån mig ännu en gång, men diskat har jag iallafall gjort..

Nä nu måste ja få nå vettigt gjort.
Sofia, om du läser de här kan du väl hojta till om du minns de här och varför jag gömde mig i busken? =)


Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0