Lördag 23/10 - 2010

Drömde en dröm inatt, vaknade mitt i natten helt panikslagen.

Drömmen handlade om att jag bodde någonstans (vart minns jag inte) blev nykär i nån och tänkte what the hell, så flyttade in till den karln efter ett tag..Sen började stressen, för då börjades de pratas om hus och ungar och jag såg bara alla drömmar svischa förbi och helt plötsligt satt jag med 2 gallskrikande ungar som var helt rabiata och undrade vad som gick fel.


Får mest panik över att jag faktiskt snart fyller år, 23 år! Vill inte bli äldre..

Vill vara liten, jag vill sitta på ett dagis en tisdagkväll och supa mig full på vin, åka moppe och lukta bensin, ha kravlösa förhållanden, gå till skolan för att sitta i korridoren och snacka skit med folk, skolka från lektionerna för att hänga på puman och läsa kalletidningar.

Jag vill vara instängd på en toalett med nån dåre som pratar om fiskpinnar, vara på tok för full och se Jojjo hångla upp "Lilleman", lyssna på musik och titta på cartoonetwork i tonis förra lilla hus och få ihop egna små fula musikvideos, jag vill klättra på hustaken i weda, sitta i lokalen och lyssna på botaniska, åka tåg till stockholm och vara full bara för att jag kan och göra snöbollar och döpa dom.

Jag vill ha fyllekrig hemma och slänga diskmedel och smör omkring mig, ha mask krig i sovsäckar i källarn i totalt mörker (fast Johan skulle bli tvingad att sitta med ficklampa haha), vill vakna med blåmärken över hela kroppen och undra vafan som hände igår, jag vill be till en legoelefant och envisas om att det är en APA, jag vill lifta med securitas till Mcdonalds mitt i natten bara för att få en hel hög med gratis hamburgare, jag vill sno ett cykelställ och använda som stege, vill sitta vid en brasa i döskallebanan och vara full, vill lifta med 2 fulla finnar från vagnhärad och jag vill bli dumpad på lunarstorm. (Eller kanske inte, men lite roligt va de)

Nä herregud, här sitter jag och drömmer mig bort till att vara snorunge igen.
Men fantastiskt kul va de,, nu måste jag ta tag i skolarbete.. SUCK!
Säkert allt pluggande som gjort mitt huvud lite förvrängt, skola representerar ju ju när man va liten, därför jag hade sån sjuk dröm inatt.

Jaja nog om fåniga drömmar, nu ska jag få arlset ur vagnen o köra lite marknadsföring.
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0