Måndag 25/10 - 2010

22:50

Hallå, nu vill jag skjuta mig själv i huvet!

Satt i skolan till klockan 21,00.
Säger bara en sak; det snurrar fortfarande lika mycket i mitt huvud!
Varför kan det inte vara lika enkelt som i gymnasiet? Hade fan MVG i marknadsföring B kurs på gymnasiet, Suck..

Satt och kollade igenom mina gymnasiebetyg på studera.nu och blev en smula förvirrad
där står att jag fått VG i Litteratur och litteraturvetenskap. Tog sin lilla tid innan jag kopplade att det var Svenska C de menade, varför skriver man nå så märkligt?
Såg även att jag hade fått VG i både företagsekonomi A och B, och finansiering och kalkylering. De kurser jag verkligen avskydde, tänk lite bra måste jag ändå varit när jag väl gick gymnasiet.
Jag tyckte mest att jag aldrig va där, förutom på italienskan då..

Och något jäklans roligt apropå betyg är att jag fått G i Samhälle A men MVG i samhälle B?
De går ju inte riktigt ihop..

Nä usch, just nu skulle jag typ behöva supa mig aprak så min hjärna fick vila!


OJ vad jag längtar till helgen när jag ska förflytta mig hemmåt till Tälje igen! Kärlek..
Ska bli så skönt och få pussa på lurvtussarna, och på lördagen blir det världens brakparty hos Jojjo för att fira våra födelsedagar/halloween.. Ska bli så underbart att träffa allt folk man inte sett på så länge!
Sen utgång i sthlm, det var inte igår vill jag lova!
Är alltid för lat för att ta mig upp dit,, så de ska bli super kul! Minns faktiskt inte ens när jag va ute i storstan faktiskt så de är nog ett bra tag sen..

Pussokram



10:30



Japp, så gick planen  med att vara i skolan från kl 10, hur kan man snooza en hel timme? Haha.
Jag är iof inte förvånad när de gäller mig..

Nu ska jag slänga i mig fil och flingor och sen bege mig bort..
Det är ju bara 2 dar kvar till första tentan, och sen fredag är nästa.
Jag har ont i magen,, Jag blandar ihop de olika kurserna med varandra och allting är just nu bara en enda stor röra.
Vet inte vad jag ska försöka fokusera på heller, hade varit galet mkt skönare om det hade varit en veckas mellanrum eller iallafall att de va två totalt olika kurser..
Typ marknadsföring och bokföring.. Då hade de varit mycket enklare att sortera vad som hörde till vad.. än att sitta och försöka lära sig om marknadsföringsplaneringsprocessen och samtidigt som man ska få in de fyra perspektivens grundantagangen..

Fast perpektiven kan jag någotsånär, inte grundantagadena dock men vet vilka alla perspektiv är och ungefär va de står för...
Något jag har större problem med är att särskilja DAMP och DRIP modellen, vilka bokstäver som står för vad och har ingen som helst koll på när vilken används egentligen.

Nä usch stressar bara upp mig av att sitta här och skriva,
nu sticker jag iväg och förbereder mig för en låång dag i skolan.

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0