Onsdag 20/10 - 2010

Hihi, kände att jag va tvungen att uppdatera bloggen idag mest för datumet 20102010 =)
Jag vet jag, ibland är jag allt lite töntig ;)

Imorse försov jag mig så missade första föreläsningen.
Tur att jag kan kika på den sen på datorn..
Fick även veta att min grupps arbete i marknadsföring (Nedslag i praktiken) är nominerad till Oxford Textbookpriset, vinnaren publiceras v45. :) Sammanlagt 2 grupper här i Katrineholm, 2 grupper från Varberg och 1 grupp ifrån Alingsås som är nominerade. Känns jätte kul! :)

Har precis tittat färdigt på marknadsföringsföreläsning 10, den sista! Tjihoo!
Nu är det bara till att renskriva skiten men de får bli morgondagens uppgift.

Längtar massvis till 29 oktober då jag ska hem till Tälje!
Ska pusssa mina missemjaoer jätte mycket! Usch va jag saknar dom..
Och på lördagen blir det firande av min och Johannas födelsedag med en halloweenfest i kungsängen och sen utgång i sthlm! Ska fira lite extra för då är även tentorna avklarade i dom här två kurserna, den sista görs på fredagen :)

Känner mig på ovanligt fantastiskt bra humör för tillfället och förutom denna jäkla jobbiga hosta så är livet faktiskt rent av rätt bra påhitt! :)


Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0