Söndag 3/10 - 2010

Oj vad jag inte gjort nånting vettigt idag.
Varit på tok för slut för mitt eget bästa!

Legat i soffan och varit halvdöd, orkat tagit mig ut i rökt knappt nånting och då är ja fan trött..

I fredags kom min söta JC hit och hälsade på. Myspys!
Vi åt god mat, drack en massa vin och så blev det utgång.. Där hittade vi en varsin jäääkla öl som vi promt skulle ha,, fick använda båda händerna för att dricka ur den där saken..
Ja och självklart ska jag på hemvägen komma på den otroligt bra idén att, vafan vi tar med oss koner..
I bästa fall när jag kommer på nåt idiotiskt så brukar nån stoppa mig,,
men jessicas ögon tindrade och vi släpade me oss en varsinn som nästan är lika hög som oss..
Nu bor dom på min balkong, dom kan inte stå upp för då syns dom över räcket..
Och jag sitter och funderar hur i hellskotta jag ska få bort dom härifrån. Dom är stora och klumpiga och jag kan för mitt liv inte förstå min tanke med att ha dom där.. Suck!

Igår följde jag med min härliga klasskompis Sandra ut i skogen till nåt gulligt litet hus för partajj.. :)
Sen blev det för ovanligthetsskull utgång på Statt, och de va kul! Gillade att en 4a gick på 70:- bara de får dom tummen upp för!!


Mår verkligen som jag förtjänar idag!
Om en månad fyller jag 23,, herregud. Tiden går så jäklans fort jag hinner inte alls med längre.
Om en månad ska två kurser vara färdiga, 2 tentor står på tur i slutet av månaden och jag har inte ens hunnit åka hem och hälsa på ännu.. Jag är kass!
Och nu börjar de kännas som att jag ska ju ändå hem i början på nov när ja fyller år, ska jag försöka få in ett besök i oktober också? Saknar mina små missemjaoer en välldans massa!

Jaja, nog för mig just nu..
nu ska jag kolla på L.A ink o fortsätta dö lite i soffan,, tjingeling!









Puss&kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0