Söndag 31/10 - 2010

Tjingeling!

Japp en helg i Södertälje har varit jätte härlig och jag har haft fullt upp.
Fantastiskt skönt att inte behöva lägga en enda tanke på plugg! :)
Fredagen blev det vin och lite utgång :)

Lördagen bestod av däckbyte (som pappa löste, tack!) sen en sväng på stan för att titta på butiker haha, och sedan blev det hem för att spöka ut sig..
Tågresan till kungsängen var kanon kul, länge sen jag skratta så mycket.
Sen blev det party hos Jojjo och Jocke, och OM dom hade fixat de fint! Verkligen coolt :)
Fick vin och presentkort på H&M av Sofia och Patrik, massa tack :)

Imorse vaknade jag och mådde faktiskt helt ok :)
Lite trött men drack kaffe och sen åkte jag och mamman ut i skogen och plockade svamp.
Oj vad massa svamp det fanns! Man kunde gå en meter så hittade man, därav smyg ont i ryggen eftersom man gick hukad hela tiden.. men en hel full korg blev det! Mums.

Sen blev det tillagning av ugnstekt fläskfilé, kantarellsås, ugnsbakade rotfrukter och trevligt besök av storasystrarna, systerdöttrar och en marucs. :) I Födelsedagspresent fick jag en vit tvättkorg med lite baby rosa (kommer passa tok bra hemma), ansiktsmaskar och lite smink, presentkort på H&M, en kokbok och pengar. Tack så jätte mycket än en gång allihop!


Imorgon blir det till att ta sig tillbaka till Katrineholm.
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0