Tisdag 19/10 - 2010

Lycka i själen ♥
Fick nyss veta att vi klarat inlämningsarbetet i marknadsföring, Nedslag i praktiken!
Känns så overkligt skönt, för det är det uppgiften jag haft mest ont i magen över, självklart förutom tentorna då.

Dock tycker jag att lärarn borde fundera över sin egen prestation då endast 4 grupper av ungefär 30 st blev godkända. Och ja, det är den härliga damen jag skrivit så argt om här i bloggen tidigare. Hon är inte riktigt klok..

Jag menar, vafan är subjujjen och undergrunden? Haha,, dessa ord sa hon i en föreläsning och efter en hel del dividerande med Sandra, en annan tjej i klassen kom vi fram till att hon försökte säga tunnelbana. - subway på engelska. Ja hon låter fan full när hon pratar inte så lätt att förstå sig på!

Ja här sitter jag fortfarande i morgonrock - ovanligt va? -
Blev lite sent igår va hos en kompis och kollade på Tournament och A nightmare of elmstreet (hur det nu stavas)
Att sen gå upp vid halv 8 efter knappt någon sömn för att traska hemmåt var inte poppis! Så nu har jag sovit bort halva dagen och behöver verkligen ta tag i mina föreläsningar som ligger på planeringen idag.

Usch börjar få ont i magen över tentorna!
Tittade på exempeltentorna och vissa frågor känner jag inte ens igen!! Usch de blir en tuff vecka de här,, man skulle ha böckerna som ljudböcker och lägga sig i ett bad och lyssna igenom skiten.. De skulle vara perfekt!

Så vem sätter igång och spelar in en högläsning av alla böcker och sen skickar dom till mig? ;) känner någon sig manad får den jätte gärna översätta Baines också så jag kan höra den på svenska! - blink blink -


Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0