Tisdag 5/10 - 2010


Hur ska man hinna me att ha ett liv i all den här röran också?
Gårdagen va de plugg från 9 på morgonen till över 5 på kvällen, konstant grupparbete.. Man kan säga att man var en smula trött i huvudet.

Idag började vi kl 10 med föreläsningar och sedan kl 15-17 hade vi seminariet på grupparbetet vi pysslade me under måndagen... NU har vår kära lärare mage a mtt ända kraven,, jag blir så otroligt less på henne att jag bara vill spy!
Först säger hon att vi ska utgå från intervjun och nu säger hon att vi endast ska bry oss om omvärlden en helt annan sak i PESTLE. Hon må vara en jäkla bra marknadsförare, men något lärarmaterial är hon verkligen inte!
Jag blir fan förbannad!

Vi va ju klara med arbetet i princip kunde lämna in de.. och var redo att påbörja nästa arbete i organisatrion&ledarskap som ska in på måndag.. När ska man hinna med föreläsningarna?

Skönt att det är sista inlämningen iaf och sen blir det bara fokus på tentorna!
Personligen är jag bättre på inlämningar än på prov och känner verkligen att jag måste plugga rejät för att fatta och komma ihåg allt till proven, de gör mig mest stressad just nu att de bara väller in massa uppgifter om ditten o datten när jag skulle behöva lägga fokus på de..

Ja så nu ber jag istället någon vänlig själ skjuta mig i huvet så jag slipper tänka mer!
Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag får också ångest över tentan, har knappt pluggat på nånting till den! det är som du säger, man hinner fan inte!

2010-10-05 @ 18:15:35
URL: http://pedersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0