Torsdag 21/10 - 2010

Hallå där,, tänkte bara passa på att göra lite reklam :)

Det är så att på sidan jag länkar till nedanför är en sida där du får pengar för att exempelvis få reklam/nyhetsbrev till din epost. Du får även procent på köp du gör online, ex från parfym.se (7%), nelly, adlibris och en välldans massa andra ställen.. Sen får du även pengar på andra sätt..

När du uppnått 200:- så får du pengarna utbetalda till ditt bankonto.. Jag vet för jag har själv fått det tidigare!! :)
Ett av sätten att få pengar är att värva folk. För tillfället är jag nu uppe i 225:- och utbetalningenn är den 29oktober.. Alltså vore de toppen och välldans gulligt om ni ville regga er på sidan innan dess =)
Då hinner jag få me de små slantarna till den utbetalningen!

Tänk på att jag är en fattig student numera - tittar med hundögon -

Klicka på länken här och bli medlem, pussokram

plusikassan.se




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0