Fredag 10/9 - 2010

Hallå där!

Igår pratade jag med tele2 igen.
Tydligen betalar min hyresvärd den där tv boxen, och de ingår massa kanaler.. typ 3an 5an osv..
Men de står ingenstans i mitt hyresavtal men de va ju bra iaf.. Dock har jag problem nu med att bestämma vad jag ska kolla på, eftersom jag inte har någon aning om vad som är bra och inte..

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.
Tänkte plugga en del, gå till skolan o lämna in en sak och sen vettefan.. Får väl bli filmkväll lr nåt..
Imorgon är de rockbilly fest, lät spännande :) Undrar om de är som typ SS hemma..

Hade inte en viss prick jobbat hela helgen så hade jag kunna åka och trackasera honom och samtidigt kunna gå i affärer.. De är ju någont de inte är så gott om här. Finns typ åhlens, Hm och Lindex.. Eller ja Kappahl också.. hm, ja inte så mkt utbud..

Men gjorde nåt jag egentligen inte alls skulle gjort i onsdags.
Klickade omkring på nätet och självklart hamnade jag inne på asos.com..
Blev lite smått och gott därifrån för pengar jag egentligen skulle sparat.
Men vafan, iallafall en tjocktröjja var ju något som var lite viktigt iallafall.

I Onsdags fick jag även en guidad rundtur av dom som jag inte får nämna här, varför vette fan.. Åkte till badstranden, badhuset, bowlninghallen och lite sånt.. Men om jag minns hur jag tog mig dit nu de är jag skeptisk till...

Nä nu har jag uppdaterat tillräckligt känner jag.
Puss på er


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0