Fredag 3/9 -2010

Hejsan helgen!
Du är efterlängtad.

Ikväll kommer Alexandra hit till Katrineholm och hälsar på.
Super mysigt!

Vi ska undersöka utelivet här.

Skolan går bra, jäklans mycket bara att ta in på en gång..
Ibland är saker glasklara men oftast så kommer den välkända förvirrade Jenny fram
som dom flesta av alla känner =)

Men har hittills lyckats hålla min mun stängd och inte gjort något uttalande som
exempelvis när jag började på Jula och jag kläckte ur mig något märkligt..
Emma stirrade på mig och sa: Jenny, berätta inte de där för någon annan! :D

Haha, ja hittills har jag lyckats hålla mig i skinnet iallafall.

Orkar inte uppdatera så mkt så det här får räcka för tillfället.
Ha de fint!

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0