Lördag 11/9 - 2010

Idag tänder vi ett ljus för Anna Lindh och för offren i USA.


Oavsett vad jag tror och inte, så dog en välldans massa människor i USA.
Och jag lider med dem och deras anhöriga!

Men har ni läsare tid över och orkar sitta och titta på en väldigt lång dokumentär
borde ni söka på Zeitgeist. Finns att se gratis online på google video men jag själv föredrog att ladda ner den och se via min dvd. Handlar om religion, terrorattackerna i USA och om USAs ekonomi.
Men ska man se den ska man verkligen ha tid och lust och ett intresse till att se världen ur en annan synvinkel.



Gårdagen spenderades med alldeles för mkt godis, filmen Salt, ett bad och sen Pirates of the carribbean.
Hyfsat mysig kväll :)
Idag blir det någon Rockabilly fest här i krokarna. Ska bli lite spännande :)

Fan börjar sakna mina missemjaoer välldans massa.
Skulle vara så jäklans mysigt att ha dom här.
Men det kommer inte hända, det är alldeles för egoistiskt att ta hit dom och stänga in dom i en liten lägenhet när dom varit utekatter och fått fara omkring hur dom vill hela livet.
Mina små änglar ♥

Blir lite trött.
Köpte ett USB minne på 4gb för att ha och lägga in film på och stoppa in i min TV.
Men när jag gjorde de fick jag bara valmöjligheten att trycka på foto eller musik så kunde ändå inte se filmen..
Riktigt irriterande!

Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Söta lillasyster...



Det där med usb och tv har jag provat oxå, det är så att tv:n inte stöder filformatet!

Du får göra som mig, köp en spelare du kan sätta usb i, funkar perfekt =)



PUUUUSSSSSS

2010-09-11 @ 23:21:14
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0