Söndag 26/9 - 2010

Hallå där.

Sitter och försöker få ordning på mina anteckningar i marknadsföringen.
De roliga är att när jag antecknat så har jag typ skrivit halva meningar så jag fattar inte riktigt va de är jag skrivit, så nu sitter jag och väntar på att F1 ska buffra klart så jag kan kolla vad kritisk marknadsföring handlade om mer ingående. Tjiho vad jag gillar att göra saker 2ggr - inte -

Men men,, helgen har varit trevlig :)
I lördags hade vi tacokväll här hos mig, några trevliga brudar från klassen.
Sen blev det utgång på harrys, inte så mycket folk men vi hade trevligt ändå =)
På lördagen mådde man som man förtjänade, gjorde inte många knop. På kvällen blev det hem till en härlig tjej i klassen för att återigen ge sig på vinflaskan och sedan körde vi all in på krogen igen.

Oj va man märker att det är en liten stad man hamnat i ! Haha, fick höra en hel del skvaller om både den ena och den andra här,, gör man bort sig sitter tydligen den stämpeln fast för alltid och hela stan vet om den ! En jäääklans tur att jag inte ska bo kvar här sen då, så de gör inget om jag skulle göra nåt 'opassande'.

Däremot förstår jag mig inte på vissa människor..
Står på dansgolvet när en några år äldre karl kommer fram : TJAA!!! De va ju skiiit länge sen..
Jag: Ehm, va?
Han: Jaa vi träffades väl i Flen?
Jag: Eh? Nää de tror jag knappast jag är inte härifrån..
Han: Hm joo men vi har träffats jag vet de! Var är du ifrån?
Jag: Stälje..
Han: Jaa men ja har bott i Ronna, 754 styyylish du vet! Vi har säkert setts på stanleys.. Vart ifrån tälje e du?
Jag: Hm, brunnsäng.. ja de är möjligt men jag känner inte igen dig så vi har nog knappats pratat med varandra nån gång och gick jag..
När krogen stängt ställer han sig och börjar gapa brunnsäng utanför.
Jag: Ja???
Han: Jao vi har visst pratat förut, vi måste byta nummer!
Jag: Eh, nej? Jag ger inte ut mitt nummer till folk hur som helst blir så förbannat jobbigt när man vaknar bakfull och börjar få konstiga sms ifrån folk man inte vet vilka de är!
Han: Joo men jag är ju från Ronna då är de ju lungt!!
Jag: Jag flyttade därifrån för att slippa all skit där blandannat de som ditt gäng bakom dig pysslar med (Deras cigg luktade allt annat än tobak)
Han: Eeh,, men du vet jag känner ju folk i tälje!!
Jag: Jaaha vilka? Men de spelar ingen roll du får inte mitt nummer iaf!
Han: ' nämner namn som jag inte vill skriva här '
Jag: Jasså, ja då vill jag verkligen inte ge dig mitt nummer för de där är folk jag absolut inte vill ha nånting att göra med! Jag började plugga för att jag ville komma från stan och de där lirarna är absolut inga jag har nåt
intresse i att leka med!!
Han: Va? Han e ju grym, alla vill umgås me han.. (och så babblade han på en massa hur coolt de va)
Jag: NEJ TACK! du får inte mitt nr,, ha de bra nu vi ses kanske ute nångång men nu ska jag gå...


Jag kan inte förstå vad de är för begär folk har att umgås i kretsar där man aldrig kan känna sig lugn ? Det var en sak när man va liten och sökte spänning, men en vuxen karl som står och skryter om vilka dårar han känner de är i min värld bara OTROLIGT patetiskt! Antingen skröt han, eller så trodde han att jag skulle bli nervös o ge mitt nr för att slippa tjaffsa.. Dessutom så kan jag inte förstå hur man kan stå och prata om vissa saker, men en helt främmande person när man vid de här laget borde lärt sig att man håller käft?

Jag vill inte veta, jag vill inte bli indragen i saker, jag vill ha lugn och ro och slippa allt jävla påhitt där hemma!
Jag flyttade inte för att fortfarande bli indragen i massa sjuka saker!
Nä usch nån jävla måtta får de va!

Ja nu har jag fått avreagera mig lite iaf.

Idag har jag legat halvdöd, varit och handlat och så var Alexandra, en trevlig prick i klassen, här och fikade.. Blev kaffe, wienerbröd och cigg på ballen. Och självklart en massa skitsnack =)

Nu har nog F1 buffrat klart så jag kan fortsätta med marknadsföringen!
Ha de fint Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0