Söndag 5/9 - 2010

Hallå där.

Tänket slänga upp lite bilder från lägenheten. :)
Helgen var alldels för vild för mitt eget bästa.
Var TOK död på lördagen.
Fick inte sova förrns efter tvättstugan efter kl 15 på lördags eftermiddagen.
Då blev de 2 timmar sömn ungeför och sen skulle Alex börja fixa iordning sig till tåget..
Däckade som en bäbis på soffan kl 8 och vaknade vid halv 3 på natten och la mig i sängen och fortsatte sova till kl 9 imorse..

Så nu när jag städat hela lägenheten passade jag på att ta lite kort
så här kommer dom.

Puss










Kommentarer
Postat av: Emma-Marie

Va fint du har det jenny! Speglar verkligen dig med de gulliga rosa detaljerna:)

2010-09-24 @ 14:17:36
URL: http://thisismeem.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0