Tisdag 14/9 - 2010

Hallå där!

Dagen har spenderats med ett grupparbete i skolan.
Nu har jag däremot större problem.

Först och främst har jag tvättstuga för fulla muggar.
Förutom det så ringde målarn idag och sa att han kommer imorgonbitti och byter tapeter.
Mitt problem nu alltså är att jag inte har den blekaste aning om hur fasiken jag ska lyckas möblera så alla mina saker ligger minst en meter ifrån alla väggar och samtidigt kunna bo här inatt.

En etta är liksom inte så överdrivet stor, så de får väl sluta med att jag sover i badkaret, eller trapphuset eller möjligtvis på köksbordet.. Sängen är ju den största av allt..och soffan Hmm..

Och han kunde inte svara på om han kom tidigt på morgonen eller på förmiddagen,
de berodde helt på hur det gick för han idag.
Alltså kan nån stampa in kl 6 imorgonbitti och då måste ju allt va fixat.. Hade jag vetat att han kom kl 11 te.x så hade man kunnat sova som vanligt och sen ställa iordning de sista .. Men morgontrött som jag är finns ingen chans att jag kravlar mig upp kl 4 för att börja försöka organisera hur jag ska göra med säng osv..

Nä,, just nu går min hjärna i högvarv, och jäklans hungrig e jag också.
Får försöka fixa nåt att äta men nu har jag inte tid nu måste jag springa ner till tvättstugan.
Tjingeling.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0