Tisdag 28/9 - 2010

Sitter i skolan och försöker göra nåt vettigt, som att plugga.
Tiden verkligen bara springer ifrån mig!

Känns iallafall skönt då vi påbörjat vår NiP uppg, däremot upptäckte vi att den ska vara klar på måndag-TJIHOO! -
Vi hade fått för oss att det var ytterligare en vecka, så vi har ju bara prioriterad Org&ledarskaps seminarierna,, just för att göra klart en sak i taget och inte förvirra oss med att påbörja massa olika projekt.

Men idag har vi iallafall haft en intervju med butikschefen är på Expert och de känns som vi kommit igång ordentligt iallafall.

Nu är mitt största problem hur jag ska få in tid/ork att läsa all kurslitteratur. Någonstans mellan alla grupparbeten och föreläsningar måste jag få in det också, och de är snart!
Fokuserat på föreläsningar och halft glömt bort (Förträngt?) de där böckerna.. De är ju inte många veckor kvar till tentorna, så borde verkligen börja ta mig igenom dom.

Annars här i Katrineholm går allt fint! :)
Upptäckt vilken liten stad det är, va mycket skvaller som finns om lika folk och har nog inte skrattat så mycket på länge som jag gjort den här månaden här.
Visst att jag är en jäklans glad prick hemma också, men hur saker fungerar här tar verkligen priset!
- Nu ska jag ta och prata med Ullrik, exempelvis? Haha ja herregud..

Och alla dessa stackare folk pekade på på krogen i helgen och berättade saker om, jisses säger jag bara! Finns folk till det mesta hemma också, men att vara otrogen med sin pojkvänslillebror kan ju inte vara de smartaste någon kan hitta på?
Verkar vara en hel hög med intriger och jag kommer njuta som bara den av att sitta på 'läktaren' och skratta åt alla möjliga påhitt! :)

Det sköna är också att skulle jag på nåt spännande sätt göra bort mig helt totalt, så gör det inte så mycket =) För min plan är ändå inte att stanna i den här lilla byn hela livet.
Och jag har ju på äldre dar fått en märklig släng av blyghet när de kommer till karlar så jag borde nog lyckas rätt bra med att hålla mig på min kant !

I helgen får vi se vad som dyker upp.
Sötnosen JC skulle troligtvis ta sig hit på fredag, så blir det vin och kärlek för hela slanten <3

Saknar mina tjejjor där hemma massvis och självklart familj, missemjaoer och killkompisarna också. Även om brudarna här i klassen inte är så illa pinkade eller ;)

Nä nu är de dags för en rökpaus och lite skitsnack för att på hjärnan att tänka på annat.
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0