Tisdag 7/9 - 2010

Godmorgon! :)

Igår hade vi första lektionerna i marknadsföring.
När de satte igång kände jag bara ett stort: Neeej!!
Huvudboken är på engelska (har beställt den men den har inte kommit än) och föreläsningarna är på norska och engelska.

Hade det varit vanlig hederlig engelska hade jag inte gjort en så stor grejj av det.
Engelska har jag i överlag inga problem med, tycker faktiskt rätt bra på engelska.
Men fack engelska? Det är ju tillräckligt svårt att förstå sånt språk på svenska..

Ja vi får väl se hur detta går..

Snart har vi seminarie i organisation och ledarskap.
Ska redovisa vårt grupparbete, de går nog fint.

I fredags var alexandra här och hälsade på och i söndags kom Micke och hans flickvän förbi. Hennes son hade någon hockey träning här den dagen så då passade dom på att komma förbi och dricka kaffe och tjattra. :)

Och den där boxen har jag fortfarande inte hört något om.
Heimstaden har inte ringt upp och jag har bara 10:- på mobilen, så kan inte sätta mig i någon telefonkö direkt.. Ladda på den känns också jäkligt onödigt då jag nångång denna vecka får mitt nummer överflyttat till mitt abbonemang..

Jaja, nä nu får det räcka för idag.
Pussokram, saknar de fina <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0