Torsdag 16/9 - 2010

Om man vaknar av sig själv halv 10 när man har sovmorgon och inte ska vara i skolan förrän kl 12, börjar man bli vuxen då? Usch..

Igår var tapetseraren på besök.
De var nästan med gråt i ögonen jag såg han ta ner mina gardinger..
Just för att jag visste att jag skulle bli på jäklans kasst humör när jag väl skulle sätta upp dom igen.
Eftersom jag är kort så blir de så jäklans omständigt, o när väl ena sidan är på plats rasar den andra och såvidare..

Först visste jag inte alls hur jag skulle spendera dagen och hängde de första yrvakna timmarna på balkongen med min kära dator.. Sen är de ju så att en laptop måste ha batteri för att fungera så började få så smått panik över att sitta där och frysa och se hur batteritiden minskade..

Så när han hade spacklat och sa att han åkte o käka frukost så klädde jag på mig och for iväg till Norrköping för att hänga där under dagen. Trevligt trevligt..

När jag kom hem igen va de mkt att stå i, alla möbler skulle på plats igen och de är inte de enklaste när man är själv.. Speciellt inte soffan och vardagsrumsbordet som är lite smyg tungt..
Men, som jag visste från början skulle dom där satans gardinerna vara värst.. Och de hade jag rätt i.. Stod och bråkade massor med dom.. - MORR -

Ingen som kan uppfinna elektroniska nedfällbara gardinfästen så om man trycker på en knapp så åker dom ner längst nån osynlig räls så vi pygméer också kan byta gardiner utan att bli skogstokiga?

På Lördag kommer Alex och Marcus hit och hälsar på :)
Ska bli super trevligt. Dom kommer på dagen den här gången så vi kanske klarar av att hänga lite i den nästan obefintliga stan, och inte som sist när vi helst av allt bara ville gå och TOK dö..

Hör om dagen kom mina grejjer från asos också. :)
Massa mysig, mössan gillades skarpt! Dock kunde jag inte ha en sak då mina tuttar omöjligt kunde pressar in i den där saken,, men planen är att gå ner de där 4 semesterkilona jag samlat på mig så förhoppningsvis blir brösten mindre så jag kan ha den till våren.. För de är ändå en somrig pryl så ingenting jag behöver ha nu direkt..


Jag tycker Carro ska komma hit och hälsa på, så jag får nån och plocka svamp med! :)
Vi var ju bäst på de förra höste, jäklans va svamp vi hitta!

Har ett litet problem med mina foton.. Eftersom väggen är cp här så måste jag byta alla 'liggande foton' till ' stående foton' . Problemet är att jag inte vet om jag ens packat med mig min mapp med utskrivna foton som blev över.. Och hittar inga bra stående foton så nu är ena ramen bara halvfull.. Ser inte så spännande ut..

Nä nu har jag ju uppdaterat massor!
Saknar missemjaoerna massvis! Stackars Bagheera som inte vet vart han ska ta vägen när han ska sova,, och ingen som möblerar honom som ett gosedjur vid läggdags.. han springer runt och letar efter mig.. Måste ta mig i kragen och åka hem snart nångång och ge dom lite kärlek..
Bara ligga i soffan, se nåt värdelöst och mysa massor, som när jag va sjuk och låg utslagen i 4 dar förra hösten.. Då låg han också utslagen med mig och sympatimyste framför nå jävla skidåkting som pappa skulle se..
Pappas kommentar: Den där katten mår ju inte bra, han gör ju precis som du vill och fattar inte bättre..

Pussokram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0