Tosdag 23/9 - 2010

Hallå där!

Tänk va enkelt allting skulle vara om man kunde finna intresse i allt som måste göras.
Nu i eftermiddag har jag setat och skrivit om downsizing, nedskärningar i företag och hur dessa kan undvikas på bästa sätt via ex. internrekryteringar o sånt. De bara gick av rena farten allting..

Iallafall så har jag suttit och kladdat ner 3 sidor (!) så långt får de inte alls vara, men de andra i gruppen får ta bort sådant de tycker är onödigt.

Och nu sitter jag här, och funderar över varför i helskotta det ska vara så svårt att ta tag i marknadsföringen också? Det stör mig så otroligt mycket att läraren är som hon är. Idag hade vi handledning, och så fort något lärcentra ställde någon fråga angående vad som helst så verkade hon inte fatta utan gav då en 20minuters lång information om något helt annat är de dom undrade om. Vilket senare ledde vidare till att hon kom på något annat och prata om, och prata, prata och prata lite mer. Jag kan erkänna att jag totalt slutade lyssna efter 10 minuter,,

Önskar verkligen att jag var en sådan person som inte var beroende av att förstå läraren. Nu blir jag mest tokig och vet inte om jag ska skratta eller gråta åt henne! De är nog lite tur att vi har streamade föreläsningar med henne, så kan jag få utbrott i min egna lilla hemlighet på henne. Man märker verkligen att hon o huvudsak arbetar med marknadsföring, och inte med människor som en lärare ska göra. Helt opedagogisk!! Här är de verkligen bara en envägskommunikation. SUCK!

Och nu när jag setat och beklagat mig här för kung och fosterland så nu får det vara slut gapat för min del!

Imorgon lutar de åt tacokväll me vin och utgång med lite störtsköna brudar från klassen.
Tjingeling!


Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Mmmmmmm, tacokväll =D

2010-09-23 @ 20:46:22
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0