Lördag 23/4 - 2011

Påskafton.

Spenderat dagen hittils i solen på altan,
springer runt i klänning och njuter som bara den!

Sen blir det påskmiddag med familjen.
Myspys.

Skärtorsdagen
spenderades hos Thomas med Sofia, Tommy och Robert..
Sen blev de utgång på stanleys och det dansades en välldans massa.

Långfredagen
lektes i Dalparken med vin, mys och trevligt sällskap.
Va tokigt mycket folk där, men inte många man egentligen känner.
Alltid trevligt att träffa nytt folk :)
Smokey hittade även en fin Fransk bulldog tös som han småflörtade med.
Senare blev det hem till Sofia för att lämna Smokey (hundar passar sig inte riktigt på krogen) där blev jag bjuden på den äckligaste shotten jag druuckit i hela mitt liv! Och det är fan ingen överdrift, vidrigare än ALLT! (och jag har ändå druckit en hel del äckliga spritsorter i mitt liv) Fick upp skiten i näsan och stod och snörvlade och va halft förstörd, behöver jag säga att jag inte tog några fler ;)

Sen blev det till att yra stan och gluffsa riktig jäkla kebab, ME LIKE!
Ikväll är det bara på´t igen. Planen vet jag inte riktigt ännu, skulle ringa Sofia senare, sen pratade Fredde om kubb i B-säng.. Får se vart man styr sina lurviga ikväller.
Slänger upp lite random bilder ..


Glad påsk på er! =)
Puss



Himlen va fin              Bagheera tröttmössa      Thomas va less på Fiffi



Haha!! =)                   Smokey va där!          Första sommarflörten



Fick många nya vänner   Kebab som den ska smaka!




Snusk sprit!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0