Måndag 11/4 - 2011

Hallå där!

Eftersom jag valde att använda tandblekningen 2 ggr om dagen, istället för i 14 dagar,
så är kuren nu slut så det är dags för utvärdering!

Jag tycker dessa har fungerar väldigt bra, de har varit enkla att sätta fast, sköna att ha i munnen och inte alls som sådana andra som har en obehaglig skena och skit så man inte orkar genomföra kuren pga av att det.

Här kommer lite före&efter bilder!
Jag gissar att jag inte behöver berätta vilken som är vilken ;)
(De är inte retuscherade)




Snart är det dags för en liten picknick med Anna.
Vi ska försöka hitta en badplats som kocken&bulgur visade mig efter att ja bott här en vecka eller två..
Alltså är det mer än 7 månader sedan ja va där, så vi får se hur långt mitt minne tar oss :P

Ha en underbar dag allihop!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Bea

vad var det för blekning du använde? :) jättefint :)

2011-04-11 @ 12:29:12
URL: http://bbeeaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack ! =) Crest 3D whitening. Finns många olika sorter, om du klickar på kategori: Tandblekning så har jag bild och exakt vad den hette =) Puss

2011-04-11 @ 22:33:40
URL: http://thatigers.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0