Måndag 18/4 - 2011

Hallå där sötnöt!

Sitter som på nålar, kan inte fokusera...
Tentan, tentan.. När fasiken kommer den??

I fredags var sista dagen, med andra ord skulle vi fått veta resultaten då.
Ofast brukar de gå fortare, aldrig varit med om att de tagit såhär lång tid!
Men ingenting, varit i skolan idag på samtal..
Jag & Suzanne satt ute i solen och såg en postbil komma och gå in i skolan, vi rusade efter men nej.. Inte hade de kommit några tentor...
Nu sitter jag och hoppas att de kommer kl 14 (posten brukar komma då), uppdaterar SCIO med jämna mellanrum för att se om hon i receptionen lagt ut någon om att de kommit.. Isådannafall blir det till att yra tillbaka till skolan..

Vad händer om dom tappats bort någonstans?
Inte kan dom kräva att man gör om de då? Usch...
Jag blir snart tokig av detta väntande!!

Borde packa, imorgonkväll eller onsdag så blir det till att åka hem till tälje..
Inte riktigt bestämt när ännu, beror på hur mycket jag hinner fixa, städa, packa och sådant tills imorgon.
Är inte direkt så jätte pepp nu när de är så fint väder, så sitter på balkongen och njuter istället! :)
Äsche, hem kommer jag ju iallafall tillslut =)

Nu får det räcka för idag,,
skulle tentorna mot förmodan dyka upp blir det nog en uppdatering lite senare ;)


Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0