Måndag 4/4 - 2011

Nyss kom posten! TJIHO :)


Med denna kom, förutom en hel drös med reklam och annat skit, min efterlängtade väska från Asos och även mitt första ebay köp Crest 3D Advance Vivid tandblekning. Var mycket billigare att shoppa från ebay än tradera, trots att USA ligger jäklans långt bort var frakten inte alls speciell dyr.

Väskan var suverän storlek, precis en så stor att man kan packa ner massa saker i den men ändå inte för stor så man kan använda den när som helst. Jag är toppen nöjd!

Tandblekningen skall bli ett spännande projekt,
har tagit före bilder och ska ta efter bilder när kuren är klar så ska ni få se om det blivit någon skillnad! =)
Hur många olika sorters crap har man inte testat sig på men lessnar på att använda i länngden pga av obehagliga skenor och gel och annat otäckt som man måste ha i munnen?
Ja säkerligen en hel del! Dessa är små plast strips du sätter på tänderna i 30 minuter om dagen i 14 dagar, du kan dricka och de sitter fast för sig själva. Man ska alltså inte behöva utstå massa otäckheter.
Resultat ska man se efter 3 dagar, låter nästan för bra för att vara sant så nu ska de utvärderas under de kommande veckorna! =)

Puss&Kram

Min nya väska från asos.com




Mitt första ebay köp, tandblekning!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0