Onsdag 13/4 - 2011

Tjingeling.

Idag har jag haft fullt upp.
Började morgonen med en kaffekopp och marknadsföringsföreläsning, helt plötsligt fick jag sms ifrån Tone (En tjej i klassen) att vi skulle möta butikschefen på Ur&Penn om en halvtimme.
Blev väldigt snabba puckar, slängde i mig lite fil och kladdade på lite smink fort som aldrig förr och yrade ner till stan, länge sen jag gjorde mig iordning så snabbt.

Efter intervjun gick vi till ett café och renskrev de vi hade kladdat ner under intervjun medan vi fortfarande komihåg vad det stod. Det värsta med att skriva av något snabbt är att det är nästintill omöjligt att läsa, om man inte minns vad de står.

Sedan blev det en sväng förbi skolan för att se om tentorna kommit dit, vilket dom självklart inte hade.. Suck!

Nu har jag gett magen mat i form av ris&korvstroganoff, slängt in mig själv i en dusch, kollat klart föreläsningen som jag höll på med i morse... (som inte blev klar eftersom ja va tvungen att springa till intervjun) och nu sitter jag och inväntar Anna för en lugn och mysig filmkväll, vilket jag tror min själ verkligen behöver efter denna stressiga dag :)

Imorgon är de fullrulle igen och även fredag. Imorgon är det seminarie i marknadsföring och på fredag är det intervju med butikschefen på Expert och sedan seminarie i företagsledning i butik på eftermiddagen.

Ja, nä nu får det räcka för idag :)
Puss&kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0