Onsdag 20/4 - 2011

Hallå där!

Imorse var jag riktigt hurtig.
Satte igång vid 10 snåret och tvättade bilen, ovanligt ambitiöst av mig sådär på morgonen.. Men nu ser man iallafall vilken färg pärlan är.

Dagen spenderades ute på altanen, läste lite i boken Proffesionell marknadsföring och sedan på kvällskvisten kom bästaste Jojjo hit. Snackade om allt&ingenting, tog en prommis kring ragnhildsborg och bara hade de allmänt bra helt enkelt. Super mysigt eftersom vi inte träffats pålänge, eller ja ochsenaste gångerna vi träffats har vi varit ute och partat och då blir det ju inte att man umgås på riktigt samma sätt.

Har även varit duktig och kollat klart på första delen av föreläsning 7 i marknadsföringen,
SCIO ska ju ligga nere imorgon och fredag så kände att jag va lite tvungen så jag inte hamnade allt för mkt efter..

Ha de toppen allihops!
Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0