Söndag 3/4 - 2011

Ännu en söndag, vilket betyder att idag har det gått 3 veckor sedan jag använde shampo för sista gången.
Jag tycker det fungerar förträffligt! Mitt hår känns inte alls fett och äckligt som jag trodde det skulle göra, det känns friskare och även om skadat hår inte direkt går att laga så känns det som att det iallafall mår mycket bättre.
Håret är inte alls lika frissigt och blir inte alls lika lätt tovigt som tidigare!

Jag rekomenderar verkligen att testa BM (nopoo) metoden, speciellt till er som har torrt och glanslöst hår som jag.
För jag är definitivt positivt överraskad iallafall.
Vill ni läsa mer om detta så kika in här

Jag använder för tillfället själv Naturelles balsam som jag hittat på ÖB för 15:-
och när jag vill ha lite extra vårdande så har jag även åhléns märke Oliv naturelle hairmask och sensitive balsam. Dessa använde jag bara i början eftersom mitt hår som sagt är väldigt torrt, men efter ett tag så blev de lite för tunga att använda som tvättbalsam så nu tvättar jag med naturelles balsam.








Detta är de nya flaskorna





Och detta är hur Naturelle såg ut tidigare, många känner säkerligen igen dem.









Slänger upp lite bilder från fredagen, dock har jag min hårförlägning i då, men de sitter ju fast under själva håret så det man ser på huvudet iallafall är ju mitt vanliga hår.
Jag tycker allt att de ser finare och glansigare ut än tidigare i hårbotten, kanske är det ren inbillning?
Storasyster, du får slänga in en kommentar här och berätta om du ser någon skillnad, ja självklart alla ni andra också :)


Puss&kram














Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0