Tisdag 5/4 - 2011


Grattis älskade storasyster på födelsedagen




Har sett filmen Zeitgeist ett flertal gånger, tycker den är väldigt faschinerande.
Fick idag veta att karln som pratar 5 minuter in i filmen, rösten till när "Gud" börjar slänga stentavlor och skicka folk till helvetet för att sen kräva massa pengar, heter George Carlin.


Tommy skickade mig detta klipp på facebook, och jag måste erkänna:
Denna karl är fan min nya idol, vilken fantastisk person han var=)


"
If there´s a God he must be a man, cuz no woman could (or would) ever fuck things up like this"



Värt att slänga ett öga eller två på!








Själva filmen Zeitgeist är också jäkligt intressant, den som kom ut 2007 (eller va de 2008?)
Inte den nyaste från 2010, den har jag inte orkat se igenom för den handlade bara om foster, barn och utveckling så jag tappade intresset rätt fort.


Puss&kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0