Fredag 18/2 - 2010

Hallå där!

I onsdags hade jag sötungen Anna här på filmkväll,
det blev Saw -  the final chapter och sen tvingade jag även henne att klippa mig lite :)
Hon klarade det över förväntan med tanke på att hon aldrig klippt någon tidigare,
och jag anade mig allt höra lite nervöst sjungade emellanåt.
Men som sagt det gick ju finfint! =)

Igår va de fullt ös i skolan, först övning kl 8 på morgonen och vi var smyg trötta när vi skulle pallra oss iväg mot skolan. Sen va de även seminarie och så gjorde vi klart det sista på gruppuppgiften i juridik i butik 2.
Sen till kvällen blev det filmmaraton hos Kocken, tre stycken han vi avverka en va beck och va de två andra hette minns jag inte men dom va spännande iallafall.

Två nätter med alldeles för lite sömn resulterade i att jag somnade på soffan i morse och vaknade av att Jojjo ringde, vilket va tur för då va klockan runt 12, hade hon inte ringt hade jag troligtvis sussat vidare och vaknat nu utan någon som helst verklighetsuppfattning. :)

Ikväll kommer Alex hit på spontanbesök, me like!
Galet fattig just nu, så de blir till att vara här hemma, dricka vin, färga hennes hår, kika film och bara ha de mysigt! :)


Ja nä nu får det räcka med uppdatering för idag,
puss&kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0