Lördag 5/2 - 2010

Godmorgon.

Igårkväll fick jag för mig att jag skulle städa badrummet.
Så tömde det på det mesta, slet loss badkarsplåten och sprayade badrummet med rengöring.
Skrubbade lite överallt och sen spolade rent det,, när jag väl va färdig kunde jag för mitt liv inte förstå hur fasiken man fick tillbaka den där jäkla plåten.

Tror inte jag överdriver om jag säger att jag kämpade en halvtimme med den innan jag gav upp, tog en paus ett tag och sen efter ytterligare ett försök så fick jag tillbaka den.
Slutsatsen av det hela är att jag aldrig mer ska ta bort den där skiten!!

Fick  även veta igår att om man studerar det extra året i Skövde så får man en kandidatexamen som butikschef. Som det känns nu tror jag faktiskt jag ska köra på det. Är man några stycken härifrån som splittar en lägenhet i Skövde kan det faktiskt bli ett intressant år de där.

Skövde är ju mer en studentstad, och är man fler som delar på en lägenhet så behöver de ju inte bli lika dyrt som nu när man bor själv. Dessutom så känner vi ju varandra rätt bra vid det laget, nä fan de kan nog bli riktigt kul!


Usch nu vill jag att mina gardiner ska komma! (Ja jag vet att jag beställde dom i torsdags och de ska ta 5 dagar, så de är en hel del väntande kvar) Tror det kommer bli super fint med dom!!

Funderar hur jag ska göra i Juni, man får ju inte något CSN bidrag i slutet av juni och eftersom jag inte jobbat i maj får jag inte heller någon lön då. Hm knepigt.. Vinna på lotto? Ja de skulle va nåt de!


Pussokram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0