Måndag 28/2 - 2010

En vecka i tälje.
Ska bli myspys!

I fredags överraskade jag mamman med blommor och en tårtbit. :)
Sen blev det film och vin här hemma och bara mys.

På Lördagen kom storasyster Liselott på besök på förmiddagen, sen blev det åka på tygjakt med mamman och till kvällen blev det vinafton hos Fredde.

Söndagen kom äldsta storasyster Liv hit med alla barnen för att fira mamman och senare på kvällen satte jag och mamma igång att leka syateljé här hemma.
Projektet är ny klädsel till mitt sminkbord!
Tycker inte riktigt att det passar in, de ser så gammalt ut bland allt mitt vita. Så istället för grädd/beige vit och rosa, så ska det nu bli kritvitt med babyrosa sidenband.
Kommer nog bli toppen fint!!

Sålt min crosstrainer till Thomas också. Jag är ju så tokigt fattig.. Och ingen kondis har jag ju heller så använder inte den där prylen, är alldeles för lat!
Självklart så skulle det bråkas, han va här och hämta den igår och när han väl krånglat in den hemma så gick bandet sönder. Troligtvis för att den bara stått i källarn och inte används på bra länge så hade väl de där bandet torkat eller nåt.. Har iallafall varit på jobbet och införskaffat mig ett nytt band, så nu ska han få vara hurtig :)

Ja, de va väl en snabb kort uppdatering om helgen iallafall.
Ni får ha de så toppen!
Puss



Sminkbordet som det ser ut nu.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0