Onsdag 2/2 - 2010

Idag efter en välldans massa plugg så blev jag med sminkbord :)
Hittade de på blocket, och de visade sig att personen bodde 3 min härifrån ungefär !

Så sötnosen Anna följde med och inspekterade det och 150:- fattigare (ja, jag vet tokbilligt)
så hjälpte hon mig att bära in påhittet.

Så fick möblera om lite, byrån har nog aldrig varit så vacker på ovansidan, bladen jag fick av carro har fått en tillfällig plats medan jag väntar på att dom ska få rötter, och sminkbordet är jag super nöjd med! Kunde ha varit lite vitare, tyget är lite mer beige-grädd färgat. Meen skitsamma, för de där priset kan jag sy ny kappa till den (om några år om jag orkar ta mig i kragen)

Pussokram




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0