Söndag 20/2 - 2010

Hallå där ! :)

I fredags fick jag trevligt spontan besök av Alex, myspys!
På fredagen kikade vi på The Shelter och käkade tacos, la ansiktsmasker, färgade A's hår och hade de bara allmänt mys.

Lördagen blev det en fika på sultans (om jag nu minns rätt) och så kikade vi lite på möbelmagasinet.
Sen till kvällen blev det Änglavakt, vin och mys.

Vaknade tokigt tidigt imorse, vilket resulterade i att vi kollade på Disneydags som tydligen visas kl 9 på söndagsmorgonarna nu för tiden.
Och oj vad jag blev imponerad! Måste ha varit 15 år sen eller något sådant sedan jag såg på de där programmet, och vet ni? De visade Lillasjöjungfrun och grejjamackapären. Så fort jag hörde ordet "grejjamackapär" så kom jag ihåg hela programmet - Den elaka rockan manta, musslorna som skvallra, ja.. Helt sjukt!
Otroligt att hur mkt man än vill minnas vilka saker, exempelvis pluggsaker, så är det nästan omöjligt. Men ett barnprogram man sett för massvis med år, ja de minns man.


Här kommer iallafall två grymt oporriga bilder,,
man måste ju bjuda på sig själv emellanåt!


Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0