Torsdag 24/2 - 2010

Grattis på födelsedagen världens bästaste Mamma ♥

Hallå där!

Dagen spårade totalt.
Kl 8 skulle jag infinna mig i skolan för övning,
efter en kvart lessnade jag på att inte förstå nånting så satt och drömde mig bort och kikade på solen genom fönstret istället.
Lärarn brukar inte ha någon större koll när det sänds via telebild, men när jag setat och dagdrömt tillräckligt frågade hon om vi hängde med i katrineholm.
De som hängde med svarade ja och jag höll tyst. Var alldeles för trött för att ens försöka hänga med i vad hon pratade om,,

Då säger lärarn: "Ja du som sitter och stirrar ut genom fönstret lär ju inte hängt med iallafall".'

Jag mumlade något om att jag totalt tappat kollen för länge sedan och inte alls hade hängt med på en bra stund.

Så de va rätt skönt idag att lärarn inte riktigt vet vem som är vem i klassrummet och inte ens vilka som är där eller inte. Tar ju ingen närvaro kontroll direkt de är ju frivilligt att vara där.


När övningen va slut va jag så trött i huvet att jag inte kunde göra mkt annat än att sitta o skratta.
Vi gjorde klart vårt grupparbete i Juridik 2, och på något sätt hamnade jag inne på systeryster och lillstrumpa på youtube. Fick psykbryt och satt och skrattade så de kom tårar.


Sen blev det en promenix till konsum med Anna och efter det gick vi till receptionen för att se hur de gick med vår inflyttningspresent. Tydligen när man flyttar hit till stan så får man en present av kommunen, vi fick en cykel :)

En fin vanlig svart pryl med två hjul,, och ja..
Jag har inte cyklat på över typ 10år, så jag gissar att jag inte behöver yttra mig så mycket mer?
Haha, Anna fick sig ett gott skratt iallafall!!
Det blir hennes uppgift att lära mig hantera de där åbäket sen när den här otäcka snön har försvunnit.


Jojjo hade även tagit kort ur lite gamla fotoalbum och lagt upp bilderna på facebook idag,
de gjorde även mig lite sugen. :)
Har dock inte så många gamla bilder här i Katrineholm,
men några gobitar hittade jag allt i min avslutningsbok från 9an.

Bjuder på dom här! :)


Pussokram



Årskurs 1                       Årskurs 2


Årskurs 3                       Årskurs 4

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0