Fredag 28/1 - 2010

Tjingeling :)

Igår kom jag hem till Södertälje, känns bra !

Firade alexandra med kaffe och tårta igår och
imorse ringde sofia och bokade inte en frukostdejt på nancys, myspys!!

Sen är min plan att jag ska svänga förbi Ken&Carro och spana in deras nya lya,
men innan dess blir det först handledning nu i juridik i butik 2 via adobe connect och sedan blir det pasta och laxsås till middag. Mums, ska bli supergott!

Imorgon är det tropisk fest på sydpoolen och jag är tok pepp.
Tropiska drinkar, sommarplågor och plaska onykter i en pool, det är ju helt fantastiskt. Jag längtar massor, och min outfit blir biniki, jeans shorts och en blommig tunika.. =)

Kommer bli awesome!

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0