Måndag 24/1 - 2010

Tjingeling! :)

Affärsredovisningstentan kom tillbaks idag, galet snabbt det gick att rätta denna gång.
Annars brukar det alltid ta de där 18 dagarna som skolan har på sig att rätta, denna gång tog det 10 dagar, och då är posten inräknad. (De skickas ju från Katrineholm till Skövde för rättning och sen tillbaka)

Men skitsamma, det hel tokiga är att jag blev GODKÄND! :D
Aldrig känt mig så uppgiven som när jag gjorde den där tentat, satt mest och suckade och när jag va klar visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, så satt mest och fnittrade åt eländet!
Har nog inte riktigt förstått det ännu, men efter att dubbelkollat flera gånger så står det faktiskt ett G där ^^

Jag klagar absolut inte, fast de känns lite smyg overkligt!

Pussokram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0