Söndag 30/1 - 2010

Oj vilken kväll!
Det var verkligen tok kanoners,
är säkert med på en hel del grymt fula bilder, som ja antar va news(?) men va i helskotta gör de?
De bjuder jag på :)

Jag hade galet kul, badade en jäkla massa, shottade, åkte vattenruschkana, såg en strippa och en karl i kallingar med ett gigantist hästhuvud.

Det enda som va lite tråkigt var att de va tvugna att stänga kl 1, och det är tackvare vår kära härliga polistjänst. Man tycker ju faktiskt att de i den här stan borde ha vettigare saker att göra. Men nejdå, de va väl bara avundsjuka för att dom fick springa runt i en hel utstyrsel i värmen, medan vi andra plaskade i poolen.

Något jag är lite faschinerad över är karln som frågade om han fick lägga sin plånbok i mitt skåp. När badhuset stängde så hade han glömt bort den där plånboken och jag stod vid mitt skåp och undrade hur fan jag skulle hitta igen honom. Jag menar, hade inte jag varit jag så hade ju jag snott den där plånboken hur lätt som helst..


Pussokram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0