Tisdag 11/1 - 2011

Hej hopp !!

Ja nu är man tillbaka i Katrineholm efter jul och nyår hemma i Södertälje.
Förra veckan (när jag åkte tillbaka) låg jag tok sjuk och tentapluggade som en idiot.

Tur att Alexandra va här hos mig och terroriserade mig, annars hade jag inte fått nåt plugg gjort alls utan bara legat och tyckt synd om mig själv. Hon får en liten guldstjärna :)

Tentan igår då, ja vad ska man säga? Vet inte om man ska skratta eller gråta åt den,
resten kan ni ju lista ut själva.
Fick däremot veta igår att vi fixat gruppuppgiftsinlämningen, TJIHO! De gjorde mig lycklig i själen, slipper man den skiten iallafall för den va inte de minsta spännande faktiskt.

Jaa, nu sitter man här. Utan nånting vettigt att göra på en hel vecka!
På måndag börjar nästa kurser, så vettefan hur jag ska underhålla mig den här veckan.
Åka hem? Nja, jag kom ju precis därifrån så är inte så sugen faktiskt.
Hade jag kunna ta med min lägenhet hade de varit en annan sak men är inte alls sugen på att sova på en bäddsoffa en enda natt mer, de fick jag lite nog av under julen..

Men oj vad tiden går fort,, känns som det var igår jag tog mitt pick och pack och flyttade från Södertälje,
men nu är det faktiskt nästan ett halvår sen. Tänk att lilla jag faktiskt bott helt själv sålänge!
Jag som aldrig skulle flytta hemmifrån, eller ja inte på många många år iallafall, jag som inte hade någon koll på bokning av tvättstuga, elräkningar och allt sånt där.
Håller jag på att bli vuxen? Hm, kanske.. Fast kan fortfarande sova till 11-12 på dagarna, sover fortfarande med TVn på för att jag är lite mörkrädd så lite avdrag i vuxenpoängen får jag väl allt?

Funderar över om hur jag ska göra sen, när jag är klar i den här stan..
Antingen pluggar jag 3dje året i Skövde, fast vad de innebär har jag inget riktigt grepp om..
Eller så försöker jag styra nåt heltidsjobb? Funderar bara lite över var, jag vill inte vara fast i Södertälje.
Måste ju hur som helst iallafall vara en stad där det finns butiker, eftersom det är de jag kan.
Ja vem vet hur framtiden ser ut =)

Nu bara pladdrar jag på här i brist på något vettigt att göra,
borde kanske försöka städa? De vore en bra plan ser hemskt ut här efter allt tentaplugg och dessutom efter att varit sjuk och inte orkat ta tag i nåt.
Men de är ju så trååkigt? Jag vill ha en hushållerska! :D

Puss på er


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0