Torsdag 24/7 - 2011

Äntligen!
Idag är jag ledig och imorgon också.. Känns helt fantastiskt =) Jobbat alldeles för mycket känner jag och längtar grymt mycket till min semester. Kl 15,00 den 24e stämplar jag ut för semester och efter semestern blir det tjänstledighet och sätta igång på 2a året med alla underbara personer i BCP10 !

Har helt ärligt inte så mycket att skriva om, har knappt gjort något annat än jobbat senaste tiden. Men idag ska jag leka med Ken&Carro, bada massor! Sitter och väntar på att Carro ska vakna nu, hon har jobbat natt..

Imorgon blir det till att kika resor med Alex.. Skulle va jätte skönt att komma iväg, men satan va dyra sista minuten resorna är iår.. - suck - Fattig student som man är så kan man ju inte heller hålla på och slänga pengar omkring sig. Men en Danmarks resa eller Riga eller något borde ju ändå kanske fungera.. Ja vi får väl allt se hur de blir!

V32 är de Katrineholmsveckan, så då är jag nog där och leker, det är också någon kajrock festival.. Får se om jag undersöker den också..

Som ni märker är mina semesterplaner inte det minsta spikade, mest bara massa funderingar så det kommer nog bli rätt spontant iår.

Ha det toppen, puss!











- Grattis världens bästa Anna som fyllde 20år igår -

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0