Torsdag 30/6 - 2011

Hallå.

Det här med en bild har gjort att jag skrivit betydligt mindre än jag brukar, fy på mig!

Midsommar firades ute hos Jimmy&Jc i deras nyinförskaffade hus  Tystberga. Det va super trevligt och något som gjorde mig extra lycklig i själen va att deras missemjao Supra trivdes toppen fint! Man såg verkligen hur mycket hon gillade att få springa ute och bara älska livet!

Jag var nog på lite extra bra humör också just för att jag hade jobbat 9 dar i sträck och äntligen var ledig en helg. Dessutom hade jag fått veta att jag blev godkänd på marknadsföring 2s tentamen som jag var lite orolig över också, just för att jag vet att jag gjorde världens största slarvfel på den.

I går var det en heldag på stranden med mina underbara arbetskollegor Sandra & Lotta! Tänk att man kan ha så härliga jobbarkompisar, fantastiskt! Även Sandras dotter Filippa var med och förgyllde dagen =)
Fler sådana dagar, jatack!

Fick igårkväll veta att jag klarat även tentamen i Företagsledning i butik, känns awesome! Då vet jag att jag bara kan njuta under semestern och inte behöver göra några omtentor i augusti! BÄSTA =)

Sen blev det till att bege sig till station för att åka tll Katrineholm, där jag nu är.
Blommorna mådde förvånansvärt bra, en såg rätt trött ut och var helt dyngblöt(?!) Hur den lyckats få så mycket vatten genom ett bomullssnöre förstår jag inte riktigt faktiskt, men den verkade vara överbevattnad.

Nu är det massvis med jobb som gäller framöver, jobbar varenda helg fram till semestern. Men vad gör det? Sen är jag ju ledig och jobbar man varje helg gör man ju inte av med så mycket pengar ;) haha... Istället tjänar man massor av all OB man får =)

Oj vad jag känner mig på bra humör, funderar på att ta mig en tripp till skolan och plocka ut tentorna nu medan jag ändå är här, men trivs jäklans bra på min balkong också..

Tar mig en funderare över det och slänger upp lite bilder från midsommar istället, ha de toppen fint allihop!




Puss&kram










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0