Fredag 11/3 - 2011

Drömde en helt sjuk dröm inatt.

Jag bodde i en trappuppgång någonstans, och i samma hus bodde det ett gäng kriminella.
I detta gäng fanns både svenskar och invandrare och jag höll mig på min egen kant då jag visste exakt vad de va för personer.

En dag när jag skulle gå ut genom dörrn så stod en kille utanför, och i trappan ovanför stod några andra och hade uppsikt över vad som hände.
Killen sa ungefär att allt som var i min lägenhet var hans egendom och om han inte fick komma in och hämta tv och andra värdesaker så skulle han kalla ner dom som stod i trappan ovanför så skulle dom "uppfostra" en olydig kvinna som jag..

Jag blev helt rosenrasande och knuffade ner den här killen ner i trappen så han föll väldigt illa.
Han låg i trappen vaken men kunde inte röra sig, hans nacke såg inte alls ut som den skulle och hela situationen fick mig att vilja spy. Skrek på de andra killarna att de skulle ringa ambulans och sprang ut därifrån för att jag var rädd för dem som stod på trappan ovanför.

Väl ute fick jag fasansfullt dåligt samvete som bara sprungit därifrån.
Var jätte förvirrad och ringde både polis och ambulans...
Medan jag stod en bit bort och väntade på dessa, så dog den här killen.

Mådde helt fasansfullt dåligt, och när jag skulle visa polisen vart och hur det hade gått till så satt personens pappa med en ros på platsen i trappan och grät. Killen hade brytit någonting så illa och i ett försök att resa sig upp hade han dött..

Eftersom drömmar inte riktigt är som verkligheten så var det rättegång direkt efter att jag visat trappuppgången.
När jag gick ut med polis och min mamma&pappa så stod hela stan med olika plakat utanför bakom avspärrningar.  Fanns även löpsedlar överallt där det stod något om att "svensk tjej kämpade för sitt liv av hot från invandrargäng"

Det gjorde mig vansinnig.
Pojken jag hade knuffat i trappan hade visserligen varit invandare, men det hade lika gärna kunnat vara en svensk. Nu försökte extremister använda sig av mitt fall för att hävda sina åsikter om invandrare..
Försökte skrika och gapa om att det inte hade någonting med saken att göra,, men ingen lyssnade på mig.
Jag hade dödat en annan människa, men de där personerna försökte rättfärdiga det pga av offrets bakrund.


Det var en jätte hemsk dröm, och när jag vaknade mådde jag illa och var fortfarande upprörd över att invandrarfientligagrupper försökte dra nytta av mitt fall.
Jag hoppas att jag aldrig mer behöver drömma något liknande!! Drömmar har ju en tendens att verka så jäkla verkliga när man drömmer dom, och de va de obehagligaste jag drömt i hela mitt liv!

Känslan av att personen dog var vidrig och känslan av att inte kunna avfärda gruppernas rättfärdigande av mitt handlande va frustrerande.
Fick aldrig veta vad som hände med mig, vad jag fick för straff.. Vaknade innan det..

Var helt skakad när jag vaknade och vill aldrig mera drömma något så sjukt igen.



Hoppas alla haft en bättre morgon än mig,
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0