Fredag 18/3 - 2011

Ja, de här var väl lagomt underhållande.
Försöker läsa dom där jäklans rättsfallen, jag klarar inte av det!
Jag får snart ett nervöst sammanbrott av uttråkighet och tillochmed diska känns mer underhållande,
då är det fan illa!

Ute är det massa äcklig snö, jag som hade bestämt att de va vår nu!
Annars hade en promenad i solen varit bra för hjärncellen nu, usch..
Vill bara ha nästa vecka överstökad, vilket betyder att tentorna skulle vara avklarade!
Hade varit awesome..

Idag prövade ja på att ha havregryn i håret. Läste tips om det på Lockig.
Hade de i mixer, och sen gnuggade jag in de i håret..
Fungerade alldeles utmärkt! Jäkligt bra som torrshampo om man inte har tid,, jag måste säga att jag är imponerad över resultatet. Detta kommer garanterat testas igen, fast då kanske mer bara smula havregrynen lite, för blev lite klurigt att borsta ut och orsaken är nog att jag mixade dem alldeles för mycet.


Puss




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0