Lördag 19/3 - 2011

Vaknade vid 9 snåret imorse, de är SOLSKEN utomhus!

Spenderat morgonen med att plantera om mina blomskott jag fick av Caroline för några månader sedan.
Eftersom jag inte har jord hemma, och den ena sorten inte börjat få rötter förrän de nu de senaste veckorna, så kanske jag mer ska säga att jag möblerade om dom. :)
Så den ena fick lämna vasen nu och hamna i kruka.

Jisses, vad är det med mig?
Plantera om blommor en lördagsmorgon,, eh.. Börjar jag bli vuxen? Näää, usch de vill jag inte!
Fast har faktiskt inte haft så mycket  emot att vara nykter en del helger på sistone, mestadels pga av att jag är en smula smygfattig för tillfället. MEN, har faktiskt varit skönt att vakna utan baksmälla...
Hm, nä usch nu måste jag sluta fundera över det här, blir ju nästan lite rädd för mig själv!

Undra om man skulle försöka ta dig i kragen och läsa dom där jäklans rättsfallen, har ju inte gått bra hittills. Läser en sida, glömmer bort vad jag precis läst, läser ännu en gång och så om och om igen.. Det är fantastiskt trööökigt!!

Försöker peppa mig med lite bilder från tidigare sommrar som jag redan hade inlagt här på bloggen,
jag är verkligen inte en vinter person...
Bjuder även på lite före & efter bilder på mitt sminkbord som världens bästaste mamma hjälpte mig att sy om! =)

Puss&kram




















Före&efter bilder på mitt sminkbords makeover
TACK mamma för all hjälp



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0