Lördag 5/3 - 2011

Upptäckte precis en härlig miss jag gjort, som jag är på tok för lat för att sitta och ändra nu..
Större delen av alla blogginlägg jag gjort detta år står det i rubriken 2010 på,, som sagt de tar sin lilla tid att vänja sig varje år med att de är nytt år.
Kanske orkar jag rätta till detta nån annangång, men de får vi nog allt se.

Gårdagen bjöd på vin med de bästa.
Åkte hem till Alex och drack lite vin, sen kom Jojjo dit också och vi
rörde oss mot Yrsa där hon, julia, madde och två tjejjor till som jag inte riktigt minns namnet på befann sig.
Även Yrsas karl var där en liten stund, men förstår honom att han "flydde fältet" senare då ett helt gäng med brudar har en tendens att kackla rejält. :)
Blev en hel del catch up med Julia som jag inte träffat på välldans länge, mysigt!

Sen blev det utgång på stanleys, där hela ovanvåningen stank! Frågade en vakt vad fan de va som luktade, och han gav mig något lång utförlig presentation om lokalens fläktsystem som hade fått något knas och "styrde ut" lukten från toalettavloppet ut på dansgolvet. Ja äckligt va de iallafall, kanske borde ta och göra något åt de där? Eller är planen att folk ska supa ner sig så rejält att dom inte känner den där lukten? Ingetdera kan ju vara nyttigt hur som helst.

Så vi höll oss på undervåningen och snackade skit,
och sen innan kvällen tog slut fick jag smaka några tuggor av Jojjos kebabrulle, kärlek för munnen!
Var inte alls hungrig så att köpa en hade varit jäkligt onödigt...

Sen hoppa jag in i en taxi, som va taxikurir. Då kom jag på att man faktiskt får studentrabbat med sitt kort om man åker med dem, men den här härligt tröga taxichaffören förstod inte alls vad jag pratade om.. Han var helt övertygad om att jag försökte lura honom på något sätt, så det slutade med att jag som vanligt sa "ok kör bara till brunnsäng för en 100:-".. Så hem kom jag iallafall, men han verkade lite bitter över livet under hela resan.
Och det är ju faktiskt inte hans fel egentligen, de är ju bolaget som fan måste informera förarna om detta om de nu ska marknadsföra sig på det sättet.

Jaja, hur som hade jag en trevlig kväll och idag strålar solen som aldrig förr.
Storasyster var nyligen här och drack en kopp kaffe och mamman pysslar som aldrig förr,
vad hon gör vet jag inte riktigt men det ser iallafall ut som hon gör nånting vettigt :)

Må bäst!
Puss





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0