Måndag 28/3 - 2011

Vill tipsa om att ASOS.com har 20% på hela deras egna märke,
och dessutom så får du fri frakt till Sverige just nu!

Eftersom jag är tok trött på att släpa skolböcker och liknande i påsar fram och tillbaka, och de väsker jag har är för små för att rymma ex kollegeblock och sådant...
(Ok, jag erkänner... mest för att jag blev helt kär)

Så klickade jag hem denna jätte söta väska. =)



Idag sätter markandsföring 2 igång, första föreläsningen/introduktionen är kl 13,15.
Och imorgon sätter företagsledning igång med heldag i Skövde.

Känns som det kommer bli tuffa 2 månader nu, men jag är bara lycklig över att det inte är räkneämnen.
Båda kurserna är relativt tunga, tidigare har det ju varit mer ett tyngre ämne och ett lite lättare.
Men det är bara att sätta igång med fullfart och ta tjuren vid hornen på en gång.
Redan smygläst lite i ledarskapsboken, och det känns som det ämnen kan bli spännande!
Mycket psykologiskt, vad man har för självbild och självinsikt.
Intressant.


Snart blir det en prommis med sötnosen Sandra i den härliga vårsolen.

Puss&kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0