Onsdag 30/3 - 2011 uppdatering

Underbara soliga dag
Sol och trevligt sällskap är verkligen som kärlek för själen!

Anna har idag lärt mig cykla pånytt, det är väl 10år sen sist..
Första turerna gick en smula vingligt måste jag erkänna, men de gick tillslut utan ett endaste skrubbsår! :)
Men det såg nog fantastiskt roligt ut så både Anna och en karl som råkade gå förbi fick sig ett gott skratt, haha tur att man inte är känslig och kan bjuda på sig själv ;)

Sen blev det shopping och fika.
Anna köpte med sig halva butikerna, hah nja kanske inte men hon hittade en välldigt massa fina saker!
Själv införskaffade jag mig min första skjorta någonsin, som jag minns iallafall.
En tunn leopardfärgad från H&M.

Efter shoppingen så spontan tog Anna ett hål i örat, och jag underhöll mig med att gosa med en supersöt liten hund som fanns inne i butiken.

Straxt är det dags att röra sig och försöka hitta PS Sol och hälsa, där jag ska få massage!
Dagen kan helt enkelt inte bli mycket bättre.



Puss&kram










Anna ska ta hål i örat           Cyklar som aldrig förr

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0