Onsdag 30/3 - 2011

Hallå världen!

Igår va en lång, lång dag!

Alexandra hämtade upp mig vid kl 7 och så åkte vi vidare mot Skövde,
under bilfärden fick vi uppleva både halvsnöstorm, massa regn och även pyttelite solsken.
Kändes som en liten roadtrip.

I skövde blev det lek för hela slanten.
De delade upp oss i grupper med en person från varje lärcentra, så att ingen skulle känna någon,
och vårt första uppdrag blev att släppa ett ägg från 1,5m utan att de skulle gå sönder.
Vi byggde en vacker liten luftballong, med ägget i en låda och taket målade vi blommor på, ägget höll :)

Sen gjorde vi massa andra prylar också.

Lade ut mina ekonomistyrningsböcker på lycknis i måndagskväll,
17 stycken svarade på 2 dagar, helt hysteriskt många.
Vissa försökte pruta och vissa ville att jag skulle hålla dom så dom fick tänka, vanligtvis brukar ja väl vänta någon dag om någon vill fundera men nu va de så många som ville ha dom så jag struntade helt i dom.

Idag strålar solen som aldrig förr!
Ska försöka ragga med min Anna så vi kan registrera våra cyklar och kanske kika lite på stan och sådant idag.
Har ingen skola alls idag så då får man passa på och njuta.

Ikväll ska jag på massage, ska bli super skönt!

Puss&kram






Bästaste pappa & älskade storasyster i bakrgrunden.
(Jag ser inte riktigt klok ut här så mig kan ni ignorera, haha)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0