Torsdag 31/3 - 2011

Fyfan vad jag har ont i min rumpa.

Igårkväll när jag skulle till massagen så tänkte jag att vafan jag cyklar dit, så får jag lite övning.
Sökte snabbaste vägen på eniro och de va inte direkt långt, skulle ta typ 3 minuter med bil..
Så lite innan kl 8 for jag iväg för att jag ville komma lite tidigare..

Men, sjäälvklart så hamnade jag vilse, for in i något villaområde och hamnade rent ut sagt åt skogen!
Fick fråga 2 olika sällskap över vart jag va och hur jag kom till talltullen (en väldigt ful rondell här som inte har någon logik alls och 40tusen väjningsplikter).
Efter 40 minuters yrande på det där åbäket kom jag iallafall äntligen fram, 5 minuter för sent men jag fick massage ändå.

Det var galet skönt, men nu har jag lust att avliva min rumpa.



Om ca en timme är det dags att bege sig mot skolan för föreläsning i företagsledning i butik. Spännande ämnde det där! Mycket psykologi och mycket om sig egen prestation och självinsikt.
Är tokigt lycklig över att vi har överstökat räkneämnena för tillfället, hoppas verkligen jag klarade ekonomistyrningstentan nu för igår sålde jag mina böcker.

Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0