Lördag 14/5 - 2011

Fick precis ett sånt otroligt sug efter Guaraña.. Ganska sjukt faktiskt, eftersom det är en herrans massa år sedan jag drack den.. Blev helt förälskad i denna dryck när jag var på semester i Brasilien, drack den konstant.

Googlade omkring lite, och tydligen så finns den i en del kiosker och butiker som säljer livsmedel från andra länder, så tänkte kika om det är någon i Katrineholm/Södertälje som sett denna någonstans?

Den ska tydligen finnas på Hötorgshallen i Stockholm, men det låter ju galet överdrivet att ta sig dit för att köpa lite läsk.. Men är det någon som ser denna burk någonstans vore de toppen om den ville hojta till!
Det är nog den godaste läsken jag någonsin smakat..
(om mina smaklökar nu är desamma som för kanske 10 år sen)


Kommentarer
Postat av: Lill

Den är ju sjukt äcklig tiger ;)

2011-05-14 @ 16:37:09
Postat av: sanita

hej!!!

kolla förbi Tempo mataffären ;) om det finns i Linköping, måste finnas i Södertälje också :)



men.. drick vatten (mycket godare) och låt guarana gå hem ;)

2011-05-15 @ 01:44:18
URL: http://sanitalovetolive.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0