Måndag 16/5 - 2011

Idag har det varit jäkligt jobbigt väder, ena studen vräker regnet ner och andra studen strålade solen.
Egentligen en fantastiskt bra dag att fokusera på föreläsningarna som jag inte tittat på ännu, men de har jag självklart inte gjort. (suck)

Men har iallafall varit lite duktigt, setat och knåpat med den individuella uppgiften och den är praktiskt taget klar nu. Däremot sitter jag fortfarande och väntar på feedbacken ifrån de andra gruppmedlemmarna från senaste uppföljningsamtalet. Så jag får skicka in skiten när jag fått den..

Imorgon kommer Alexandra hit och tentapluggar med mig. Kan verkligen behövas, har tokig dålig motivation just nu.. Faktiskt inte varit såhär omotiverad sen jag började plugga, nu vill jag bara ha sommar och jag ska verkligen försöka komma igång nu de här sista dagarna för det är ju faktiskt inte lång tid kvar nu tills 1a året är avklarat.

Puss&kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0