Onsdag 18/5 -2011

Jag tycker ju fantastiskt mycket om gratis saker,, och vem gör egentligen inte det? Billigt är gott, och gratis är ännu godare.

Sedan jag började studera har jag i min jakt på gratis prylar fått blandannat: gratis ketchup, läsk, ögondroppar, gröt och mycket mer. Senast idag damp en gratis marscara ner med posten - Den som är på bilden.

Största delen av alla dessa tips om olika aktiviteter man gör för att få gratis produkter har jag hittat på Budgetprinsessans blogg. Så vill med detta inlägg bara passa på att tacka henne för allt pill och jobb hon lägger ner för att hitta alla dessa olika erbjudanden! Du är grym, och faktiskt den enda bloggen som jag följer regelbundet - Den enda jag prenumererar på via blogkeen! Keep up the good work =)

(Har du en iphone eller smartphone så finns dessutom ännu mer möjligheter och erbjudanden, själv har jag ju valt att bojkotta den)


Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0